Voit liittyä PMDD Suomi ry:n jäseneksi alla olevalla lomakkeella.
Jäseneksi liittymällä tuet työtämme PMDD:n kanssa elävien tukemiseksi ja tiedon levittämiseksi ja pääset mukaan vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan.

Tulevaisuudessa pyrimme myös tarjoamaan jäsenillemme jäsenetuja.

Jäsentyypit

Varsinainen jäsen:
Varsinainen jäsen on yksityishenkilö, joka maksaa vuosittain jäsenmaksun, jonka yhdistyksen kokous määrittää. Varsinaisella jäsenellä on äänioikeus yhdistyksen kokouksessa ja jäsen on oikeutettu yhdistyksen jäsenetuihin.

Ainaisjäsen:
Ainaisjäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö, joka maksaa kerralla 10-kertaisen jäsenmaksun. Tämän jälkeen ainaisjäsen on vapautettu jäsenmaksuista. Ainaisjäsenellä on varsinaisen jäsenen oikeudet.

Kunniapuheenjohtaja ja kunniajäsen:
Kunniapuheenjohtaja tai kunniajäsen on hallituksen esityksestä yhdistyksen kokouksen kutsuma henkilö, joka on toiminut yhdistyksen hyväksi erityisen ansiokkaasti. Kunniapuheenjohtaja ja kunniajäsen on vapautettu jäsenmaksuista. Kunniajäsenellä ja kunniapuheenjohtajalla on äänioikeus, mikäli hän on jo ennen kutsua ollut yhdistyksen jäsen.

Kannatusjäsen:
Kannatusjäseneksi voi liittyä oikeuskelpoinen yhteisö, yritys tai yksityinen henkilö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Kannatusjäsenellä ei ole yhdistyksen kokouksessa äänioikeutta. Kannatusjäsen maksaa vuosittain jäsenmaksun, jonka päättää yhdistyksen kokous.

Perhejäsen:
Perhejäseneksi voidaan hyväksyä varsinaisen jäsenen kanssa samaan perheeseen kuuluvat henkilöt. Yli 15-vuotias perhejäsen on äänioikeutettu, muuten perhejäsenellä on samat oikeudet kuin varsinaisella jäsenellä. Mahdollista jäsenlehteä toimitetaan vain yksi samaan talouteen. Perhejäsenen jäsenmaksun määrittää yhdistyksen vuosikokous.

Vuosikokouksen päättämät jäsenmaksut kaudelle 2023–2024:

Varsinainen jäsen 20 €
Ainaisjäsen 200 €
Kannatusjäsen 50 €
Perhejäsen 10 €

Yhdistys voi myöntää alennuksia esimerkiksi opiskelijoille ja vähävaraisille. Hallitus päättää alennuksista. Äänioikeus vuosikokouksessa edellyttää, että jäsenmaksu on maksettu. Äänestää voi myös valtakirjalla.